2014. december 5., péntek

Getting Started XV.

Sziasztok! 
Meghoztam a kövi részt, ez egy kicsit hosszú lett, de volt mit bepótolni  ;)) ha tetszik a blog iratkozzatok fel :) By: Barbi xoxo 

"-Jól van na, most mit nevetsz? lökött neki az egyik lánynak, mire nem kaptam levegőt annyira nevettem."


-Most hova tartunk?
-a falhoz...nem-nem dehogy, amúgy tesi óra lesz.
-Ó!
-Mi az?
-Nem vagyok jó tesiből.
-Nyugii! itt senki sem jó tesiből, mindig játszunk, mert szar a tanár.
-Ne vedd az ürülék nevét a szádra kislány!
-Juuj! de érdekes ember vagy te Jack Lane ...hmmm..Jack Lane ismerősen cseng.
-Igen!  mivel ez a nevem.
-De nem úgy, Jó napot Mr.
-Jó Napot Liz..lám lám lám hogy vagy?
-Jól, és ön?
-Meg vagyok.
-Ő itt az új diákja uram..Jack Lane.
-Mr. Gordon, de csak Mr.
-Rendben.
-Ma mit csinálunk?
-Játszunk, de inkább csak üljetek be a terembe és szabad foglalkozás.
-Oké! és mondja csak át kell öltözni?
-Nektek nem..kedvenc vagy Liz!
-Ejha ..nem tudtam, de köszönöm szépen.
-Na menjetek be. Elindultunk a torna terembe.
-Ülj le te is mellém a szekrényre.
-És most mit csinálunk?
-Telefonozunk, vagy fogunk egy röplabdát.
-Mit csinálnánk egy röplabdával?
-Röpiznénk, te dinka! pöcköltem meg a homlokát.
-hmm. a teló jól hangzik. Kapta elő a telefonját.
-Van gumicukim....bleee. mondta a fiú.
-Nézd csak! ott jön van valami. Ahogy Jack elfordult én kivettem egy darab gumi cukrot a kezéből.
-Héé!
-Így jár az aki bedől egy lánynak.
-ejnye Liz!
-Vissza adjam? nyitottam ki a megcsócsált gumi cukorral teli számat.
-Fuuj! nyeld le. nevetett.
-Jééj csörög a telóm.
-Igen? 
-Szia Luke vagyok
-Oh! Szia Luke
-Mizujs Liiiz?
-Jött egy új osztálytárs, Jack nagyon jó arc a srác, amugy semmi, arra?
-Szóval jólvagy?
-Ige, ez itt brutál egy nap! nevettem el magam
-Jééj Liz te nevetsz!
-Igen! és ez furi, de jól esik.
-Örülök neki, hiányzol drágám. Amikor kimondta ezt a mondatot, akkor el komolyodtam. 
-Igen! te is, de....de mennem kell! Szia!
-Szia Puszi!
-Mikor lesz vége az óráknak?
-Már csak 2 óránk van.
-Akkor suli után?
-Oké!!!
*A kávézóban:
-Tök jó volt megismerni téged Jack.
-Téged is.
-Holnap is találkozunk?
-Jack, ne viccelj, hiszen suli van holnap.
-Jaaj! tényleg. nevettünk ismét.
-Üdvözöllek benneteket! mit kértek?
-Én egy kávét, és te Liz?
-Én meg ö.ö.ö.ööö.eggy kólát kérnék.
-Rendben, máris hozom.
-Köszönjük!
-Mióta laksz itt?
-Fél éve, csak eddig más suliba jártam.
-Ejha! na és..?! tetszik eddig a suli?
-Igen! Teli van csinos lányokkal, és te is szép vagy!
-OOooh! Köszönöm.
-Nincs Mit!
-Tessék egy kóla egy kávé..az  összesen 800ft-lesz. Leraktuk a pénzt az asztalra, és italokkal a kezünkben ültünk le a parkba.
-Juuj! maradj így ez tök jó kép lenne rólad..pill..lefotózlak.
Majd egy kép készült Jack-ről.
-Na kész? 
-Igen ám...és tök jó.
-na én nekem mennem kell Liz!
-jójó, szia!
-Sziaa! majd Jack hazament és amikor vissza mentem a kávézóba, hogy igyak még, akkor láttam az asztalon, hogy itt hagyott valami borítékot. Nem akartam kinyitni, mert nem tudtam, hogy mi van benne. Ezért nem is ittam, csak felvettem azt a kis papírból készült levél tartót, és Jack felé próbáltam menni, de nem láttam sehol.

                                                                       /Calum Hood/
Mióta eljöttünk onnan, azóta csak telnek a napok....és még nem annyira sikerült elfejtenem Liz-t, de megértem, hogy "nem tehet róla", hiszen drogos. Holnap turnénk lesz, és az egész csapat izgatott, éppen az 1D-is itt alszik nálunk. Niall teljesen ki akadt a holnapi koncert miatt. Annyira várja már, hogy ugrál a kanapén nutellával a kezében. Harry...csak nyugodtan beszélget Ashtonnal, miközben Mike és Louis harcolnak, Luke ül és telefonozik, én meg Liam és Zayn a konyhában vacsizunk.
Már lassan éjfél lesz, de a társaság nem mozdul....
*A Koncert:
 -Ash! itt az ütőd a kocsiban nem zavar? mondta Luke.
-juuj köszi, nagyot égtem volna, mint amikor eltört a dob.
-Hát igen. és bementünk az öltözőbe.
-Előttünk még van 4 fellépő panaszkodott Niall.
-Higgadj már le.
-Jaaj de izgalmas a 5SOS és a 1D együtt koncerteznek. hallottuk kintről a sikítozó lányok hangját.
-jeeeee!
-Én iszom valamit, ti nem kértek? kérdezte Ashton.
-Veled tartok. mondta Zayn. Hirtelen Harry fel nevetett.
-Calum, te meg miért fetrengesz a földön?
-Csak kipróbáltam a fókák életét.
-Ti jöttök! jött be Andy.
-Skacok gyertek!
Kiléptünk a színpadra.
-Sziasztoooook! mi vagyunk a 5 Seconds Of Summer és a One Direction!!!!!!! több mint 6000 lány sikított. Eléneketünk 10 számot, majd haza tartottunk.
*Otthon:
-Niall örülsz?
-Igen!
-Ez eszméletlen volt!!
-Szerintem is!
-Ünnepeljük meg egy pizzával...és van nálam Sör meg Whiskey.
-Csapjunk oda!
-Megérdemeljük. mondtuk felváltva.
-Harry-t nézzétek! oda fordultunk és le tolt nadrággal táncolt az asztalon.

                                                          /Jack Lane/

Nagyon örültem, hogy megismertem Liz-t. Szerintem kedves és csinos lány, bejön nekem csak ugye alig ismerem. Jó volt vele kávézni..és most itthon ülök az író asztalomnál, és tanulnom kellene, de kiabált anya.
-Jack gyere vacsoraaaa!!
-Megyek anyaa!
Imádom anyukámat, mert nagyon kedves és mindig segít nekem. Engem meglepett az, hogy Liz egyedül él.
-Leültem apa mellé.
-Mi volt a suliban?
-Megismertem egy kedves lányt, ma vele kávéztam.
-Csinos? kérdezte apa mosolyogva.
-Igen..nagyon.
-Akkor hívd meg! mondta anyu.
-De alig ismerem, és van egy pasija akivel nincs túl jóban.
-Hát akkor még várj vele egy kicsit szívem. biztatott anya, mire apa közbe szólt.
-Akkor hívd meg mint barátot.
-De mikor?
-Holnap? mondjuk főzök valami finomat.
-Miről van szó? kérdezte a húgom Nina.
-Majd átjön az osztálytársam, holnap délben szóval jól viselkedj majd.
-Én mindig jó vagyok!
-Nyü nyü nyü...nem vagy te jó!
-De! vágta hozzám a kis tiaráját.
-Jajj! de félek..felálltam az asztaltól és Ninát megfogtam majd rádobtam a kanapéra, majd elkezdtem csikizni.
-Nee..ne már Jack! röhögött.
-Már mindegy hugii. elengedtem.
-Jack hagyd abba, és gyertek. kuncogott anya, aki éppen inni töltött a poharába.
-Köszönöm finom volt!
-Biztos nem kérsz többet?
-tuti.. de lepakolok az asztalról, mert kezdődik a meccs apa!
-Hagyd csak menjetek, Niával lepakolunk mi.
-Hanyason van?
-azt hiszem 1 vagy 11-esen.
A telefonom csörrenése kizökkentett a tévézésből.
-Hallo?!!
-Szia Jack
-Ki az,
-Liz, te buta!!
-Szia Liiiz! apa közben beszélt hozzám, én meg mutogattam, hogy maradjon csendben, közben elsétáltam a konyha felé.
-Mi az?
-Jaa .őő...azért hívtalak, mert ott hagytál a kávézó asztalán egy borítékot.
-O! Ide hozod?
-Hogyne! Persze Jack az lesz az első!
-Csak vicceltem.
-Hol laksz?
-Eljönnél?
-Persze, van kocsim.
-A park mellett.
-Oké, menny ki légyszi a kapu elé, hogy oda tudjak találni.
-Kiállok majd.
-Okés, Indulok.
-Szia!
Leraktam a telefonomat, és elmondtam anyáéknak, bár apa mérges volt hogy megzavartam a meccset.
-Menjetek el valahova!
-Sötét van!
-Nem baj megérdemled őt Jack. mondta anya.
Kisétáltam a kapuba. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése