2014. november 30., vasárnap

Getting Started XIV.

Sziasztok! :3
Remélem jól vagytok!
Ma két részt is hozok, mert máskor nem nagyon érek rá!
By: Barbi xoxo!

 "Ezzel le is tettük a skype-ot. Kinyomtam a telómat, ittam, és lefeküdtem aludni."

**Reggel:
Felkeltem, és be mentem a fűrdőbe. Bele mentem a forró vízzel teli kádba, majd tusfürdővel bekentem a testemet, és lemostam. Kiszálltam, betekertem magamat a kék törölközőmmel és kinyitottam a gardrobomat egy kék inget, egy fekete szoknyával, hozzá felvettem a fekete bakancsomat, hajamat kiengedtem, kicsit hullámos volt. Kihúztam a szememet, és kis szempilla spirált is raktam rá...elindultam reggelizni- Szépen lassan megreggeliztem a gabona pelyhemet, és elmentem megmosni a fogamat, parfümöt is fújtam magamra, és leültem rendezetlen ágyam sarkára, és megnéztem a Twittert. Azon gondolkoztam, hogy rá írjak-e Luke-ra vagy felejtsem el őt. Ránéztem az órára és már 7:13-at mutatott, el kell indulnom. Úgy is tettem, még egyszer körülnéztem a lakásba, nehogy itthon hagyjak valamit. Elindultam és megcsapott a meleg. Lefordultam jobbra a suli felé, és miközben haladtam zenét hallgattam. Lassan beértem az iskolába.
-Jó Reggelt!
-Jó Reggelt Elisabett, készen van az esszével?
-Elnézést, még nem, sok volt a dolgom, de igyekszem tanárnő!
-Értem! Nos..menjen be órára.
-Rendben. Követve az utasítást ültem le a helyemre, mire rá néztem barátnőmre, aki mellém ült.
-Szia Liz!
-Szia!
-Tudtad, hogy ma egy új fiú jön az osztályba?
-Nem tényleg?
-Igen, valami James vagy Jaremi mindegy is de állítólag helyes és melléd fog ülni.
-Oh! Oké.
-Baj van? mióta találkoztál Mike-al valami nem okés.
-Ja! Nincsen csak fáradt vagyok! ..majd nyomtam egy erőltetett mosolyt.
-Jólvan! Mindenki üljön le a helyére, bemutatom az új osztálytársatokat Jack Lane-t.
-Szia Jack! üdvözölte az osztály, majd tanárnő mellém tessékelte a fiút.
-Szia Jack vagyok!
-Elisabett, de hívj csak Liz-nek.
-Milyen óra van?
-Magam sem tudom pontosan, ilyenkor mindig beszél a tanár, és más a téma, de nem nagyon szoktunk figyelni.
-Mint minden normális órán.
-Ne kötekedj!
-Nem akartam.
-Na én is úgy gondoltam. Nevettem el magam.
-Nem iszunk meg suli után valamit?
-Benne vagyok!
-Jó, de maradj velem, mert ismerem a sulit és kell aki segítsen tájékozódni.
- Jó, de ezért te fizetsz! nyújtottam ki a nyelvem.
- Haha.. felét!
- Úgy legyen Jack!
- Csöndet gyerekek!
- Nem értem a tanárokat.-suttogta Jack.
-Miért?
- Mert nem veszik észre, hogy ők zavarnak minket.
- Mármint?
- Hát hogy nem tudunk beszélgetni, mert mindig ránk szólnak.
- Jajj, Jack!
- Elisabett szólt rám a tanár amire felfigyeltem.
- Maradjunk csendben! -suttogtam a mellettem ülő fiúnak, mire ő csak bólintott válaszként.
Kicsöngettek.
Mindenki kifelé haladt a tanteremből, mire Mrs. Jane megállít.
-Elisabett! Ne legyen ön rossz hatással Jack-re. mutatott a táskájában kutakodó Jackre.
-Rendben! Nem okozok csalódást! Elnézését kérem Mrs. Jane!
- Én nem haragszom Liz! veregette meg a vállam.
-Viszlát!
-Viszlát Mrs. Jane!
-Sziasztok gyerekek! kiléptünk a terem ajtaján.
Jack valamilyen oknál fogva balra indult.
-Jack jobbra megyünk! kaptam röhögő görcsöt, a béna, de cuki fiún.
-Jól van na, most mit nevetsz? lökött neki az egyik lánynak, mire nem kaptam levegőt annyira nevettem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése