2014. november 30., vasárnap

Getting Started XIII.

Sziasztok! :D
Itt az uj rész..bocsánat a hibákért! :)

                                                           /Ashton Irwin/
"-Ő...Oké!?!!? Sajnos gyorsan eltelt a koncert. Mindenki kifelé haladt."

-Ez eszméletlen jó koncert volt! 
-Igen. válaszoltam.
-Nem...lenne kedved most eljönni hozzám?
-Ő...persze..miért ne? 
-Akkor mutatom az utat. Majd kiugrott a szívem a helyéről. Meghívott? ő? hihetetlen. Alig bírtam elhinni, hogy a háza felé sietünk. Mire kettőt pislogtunk, már Szilvia háza előtt találtuk magunkat. 
-Nos itt is volnánk.
-Szuper! Kiszálltunk a kocsiból, és besétáltunk a házba.
-Gyere Ash! ne félj! Majd bementem a szobába.
-Hűha! Nagyon szép szoba.
-Hát..forgatta szemét.-nem olyan mint a többi lányé, azt hittem nem fog tetszeni, mert nincsnek CD.im meg Rock-os cuccaim ilyesmik. Csak pár bakelitem van...de azok már nagyon régik.
-Nem baj, ha nem vagy olyan mint a többi.
-Nem-e? ezért szekálnak többiek nap-mint nap a suliban, hogy különc vagyok.
-Ugyan kiutálna egy ilyen lányt? 
-Hát..mint tudjuk sokan! 
-Ne hagyd nekik, hogy ezt tegyék.
-Ugyan Ashton! Mit tudnék nekik csinálni?
-Hát szólj rájuk..vagy szard le őket! 
-mindegy..de ne rólam beszéljünk, nem azért hívtalak át hogy lelkizzünk..am..jo volt a koncert köszi Ash.
-Nincs Mit, de ne tereld a szót, egem igen is érdekelsz!! 
-Köszönöm, de mondom nem tudnék mit csinálni.
-Rendben! nem piszkállak ezzel..! jééj ez meg mi? fogtam meg egy kis képet, amin Szilvia volt 1996-ban.
-Jajj istenem de ciki! Ashton rakd le! azért sem raktam le, kifutottam vele a nappaliba majd felálltam a kanapéra és felnyújtottam a kezemet, hogy ne érje el.
-Jajj Istenem Ashton! Ne tedd ezt..nagyon ciki! 
-Kijavítanálak kisasszony...nagyon cuki.
-Nem is! nevetett a lány.
-De-de! 
-Ashton add ide! 
-A-aa! nem! 
-De! add vissza Ash! 
-Nem..
-Sírni fogok! 
-Tegyed! Szilvi röhögő görcs közben akarta elhitetni, hogy ő haragszik, majd össze kulcsolt kézzel vonszolta fel magát úgy az emeletre, hogy nem kapott a nevetéstől levegőt.
-Na már nem is kell? ugráltam a kanapén, majd utána kiabáltam.
-Akkor az enyém! Egy nevetést kaptam válaszul...majd felsétáltam én is,és beléptem a szoba ajtón.
-Na rakd vissza! 
-És mi lesz ha nem? 
-Kiveszem a kezedből, és vissza rakom én.
-Vissza rakom én ne szenvedj..lent megszólalt a kapu csengő.
-Hmm..ki lehet az? mondta halkan Szilvia, mire elment az áram, az illető egyre többször csöngetett és kopogott.
-Ashton ki kísérsz?  
-Hogyne! Ajánlottam fel, elindultunk majd Szilvia megszólalt, de annyira aranyos volt, hogy az nem mindennapi.
-Ashton megfognád a kezem? 
-Persze. Odaértünk az ajtóhoz. Szilvia nyúlt a kilincshez.
-Ashton nem merem, nyisd ki te. Fúrta arcát mellkasomba, aminek nagyon örültem. Kinyitottam az ajtót.
-Jó Napot! 
-Este van! Miért keresi ezt a lányt? 
-Engedj be..nem akarlak bántani. Szilvia még mindig nem nézett oda. 
-Hé! Ashton én ugyan nem merek oda nézni, de ez a hang ismerősen cseng...ősz szakálla van? 
-Igen.
-Jól van. Nem Jöhet be! 
-Azért  szép estét! 
-Kössz! néztem rossz szemmel, és becsuktam az ajtót.
-Ashton meddig lesz még sötét? 
-Nem tudom! 
-Nem zavar, hogy körülbelül,olyan húsz perce rajtad lógok? 
-Ha  tudnád mennyire zavar...heccelődtem...
-hahaha
-Amugy nem zavar!
-Na jól van én már meguntam a sötétet, gyerünk ki, és keressük meg a fő kapcsolót. 
-Követlek.
-De el ne engedj! 
-Én ugyan nem foglak. Kiléptünk a házból, és hangokat adtam ki. 
-Ne már Ash! hogy lehetsz ilyen? továbbra is ijesztgettem. 
-Szemét vagy! Mire én átöleltem. 
-Te meg a kukazsák..nyujtottam ki a nyelvem.
-Nagyon humoros vagy Irwinke.
-Irwinke? nevettem el magam.
-Na jó ez gáz volt, de remélem vetted a lapot. nagyot nevettünk.
-Hol van a kapcsoló?
-Itt..nyomta fel, mire világos lett az udvarban, mert a ház ablakaiból ki jött a fény.
-Menjünk be Ash!
-Úgy legyen. besétáltunk az ajtón.
-Nekem mennem kell, de nagyon jó volt veled lenni.
-Ashton kérlek ne menj még.
-Jó még egy óra de utána tényleg sietek haza.
-Oké.



                                                                          /Elisabett Meyers/



Csak otthon ülök, és várok a csodára, egy nap sem telt el, de úgy érzem bele halok a hiányába, azok a szemek, az érintése az illata..mindez csupán álom, mert nem fogom látni többé. A drogok hatása egyre veszélyesebb, nem akarok meghalni, ezzel mégis azt érem el. Eldöntöttem hogy holnap bemegyek a suliba. Nyáron nekünk van suli csak pár hetet adnak ki szabinak, mert ez ilyen elit iskola vagy mi, de nem is érdekelt a neve. Be csoszogtam a fűrdőbe, és a tükörbe egy kurvát láttam, egy nyomorékot. Nem akartam ezzel tovább rontani a helyzetet, így gyorsan letusoltam. Majd a gardrobom felé vettem az irányt, és egy pólót,amit Luke itt felejtett meg egy francia bugyit vettem ki, na meg a top-ot. Nagy hosszú hajamat felkontyoltam. Be kapcsoltam a tévét, és betakarózva figyeltem az Így Jártam Anyátok-kalt. Már vagy 4 részt is végig néztem, mégsem voltam álmos, de pihennem kell hiszen holnap suliba megyek. Milyen hülyeség nyáron suli?? barmok....Éppen bele kortyoltam vizembe amikor csipogott a telefonom. 
-Luke az! kiabáltam hirtelen. Először még nem hittem a szememnek és csak bámultam a kijelzőt, mire gondoltam egyet és vissza írtam. Remegő kezem lassan pötyögte amit akartam. Siettem a fiút, mert a telefonom lemerülő félben volt. Még egyszer felhívtam, hátha felveszi. 
-Sziaa Lizzii.
-Szia! 
-mizujs?
-Luke..te is tudod, hiányzol..holnap suli, és nem tanultam...a fejem fáj  sok hülyeségtől.
-Sajnállak, édes tarts ki, nagyon rossz nélküled is hidd el, hé az nem az én felsőm? 
-De..itt felejtetted, baj hogy rajtam van?
-Nem, dehogy is tartsd meg.
-köszi.
-Nincs mit.
-A többiek? haragszanak? 
-Mich a konyhában, Cal a szobában, Ash valami csajjal valahol van, én meg a nappaliban vagyok. Éss..nem tudok róla. de Mich közel van megkérdezhetem. 
-Csak....hívd ide. 
-Mich! ide tudsz jönni? 
-Itt van 
-Szia Michael
-Szia!
-Nagyon haragszol?
-Nem, csak csalódtam, de semmi baj nem haragszom, szeretlek.
-Én is Mikey..."bátyó".
-Nagyoooooooooon nagyon örültem nektek, mondjatok meg a töbieknek hogy ne haragudjaak és hogy üdvözlök mindenkit!! Jó Éjt Sziasztok!! puszi..
-Rendben Sziaaaaa! 
Ezzel le is tettük a skype-ot. Kinyomtam a telómat, ittam , és lefeküdtem aludni. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése