2014. november 3., hétfő

Getting Started XII.

Sziasztok!
Remélem tetszik! :)
Meghoztam a következő részt is! ;)
Nézzetek be más blogjaimba is amit oldalt megtalálhattok! :)

                                                         /Ashton Irwin/

"Egy kis séta és már a repülőn találhatjuk magunkat, ami egyenesen Ausztráliába megy."
 


A repülőn ültünk mindannyian, körül néztem, és semmi nem volt a régi. Ilyenkor már rég szétröhögtük volna magunkat. Szóval szokásosan zenét hallgattam. Ezek  a kérdések játszódtak le a fejemben: "-Vajon Luke miért volt még bent olyan sokáig? Nekem mikor sikerül felszednem a lányt? Mikor fogunk mi fellépni? Az 1D vár már minket? Hogy van a családom? 
-Te Ashton! hívott félre Luke barátom. 
-Mi az?
-Megcsókoltam Lizt! 
-De az elején meg még amikor a parkban csókoltad meg beléd rúgott, és elszaladt. 
-Ez milyen igaz, de segítettem neki, nincs kizárva, hogy megbékélt volna. 
-Értem, de mégis miben segítettél? tönkre tetted a haverunk kapcsolatát, és szakításuk után egy perccel le smárolod. 
-De Ashton én nem veszekedni hívtalak ide, csak hogy segíts elfelejteni őt. 
-De én nem tudok segíteni, csajozz be, én ma elmegyek, nem leszek otthon. 
-Rendben Ash! azért köszi. majd megveregette a vállamat, és hátra ment. 
Éreztem ahogyan leszáll a repülő, vagyis megérkeztünk. Pár perc múlva hazaértünk, egész úton kínos csend uralkodott a taxiban. Leraktam a szobámba a cuccaimat, majd elmentem az újság árus lányhoz, akivel régóta beszélgetek, és néha figyelgetem, de nem olyan perverz módon 
-Ó! Szia Ashton! Kacsintott a lány. 
-Szia! am..nem érsz rá véletlenül ma este? fogtam a tarkómat.
-Miért is ne? Közben a polcokat pakolta. 
-Akkor zárás után ide jövök érted! 
-Rendben. mosolygott. 
-Tudod! Hoztam neked valamit. Érdeklődő tekintettel nézett rám Szilvia, mire én elő vettem a zsebemből egy kék virágos karkötőt, amin arany gyöngyök díszelegtek.  
-Ezt..nem kellett volna Ashton! Miért kaptam? 
-Hogy sose felejtsd el ezt a nyarat. 
-Hiszen egy hónap van hátra Ash..nem sokára haza kell mennem Washington-ba. 
-Nem baj! vagyis baj, mer hiányozni fogsz..pont azért kaptad mert elmész, és hogy sose felejts el. Mire aranyosan felnevetett. Elbambultam egy kis időre. 
-Ashton! kapálózott előttem Szilvia, 
-Jah! Bocsi csak elbambultam.
-Semmi baj! Tudnál segíteni? 
-Persze! mi kell tennem? 
-Levenned azt polcról, ugyanis kevés az újság fel kell töltenem a polcokat. 
Levettem az újságokkal teli karton dobozt. 
-Én lassan megyek. 
-Nem vársz meg? Mindjárt zárok. 
-De! akkor megvárlak, innen mehetünk is a meglepi helyre. 
-Jajj Ashton! nem kell nekem flancos hely! 
-Jó lesz hidd el! 
-Holnap is ráérsz Ash? 
-Persze! Semmi akadálya. 
-Akkor jó mutatok majd valamit, mindjárt indulhatunk is, csak hátul hagytam a kabátomat. 
Kimentünk, majd be is zárta boltot.
-Ohha! de sötét van. Mondta Szilvia. 
-Hát igen, hamar sötétedik, na de ülj be a kocsimba. Nyitottam neki ajtót. 
-Na és hova viszel? 
-Valahova! kacsintottam egyet. 
-Júúj! honnan tudjam, hogy nem egy perverz emberke vagy? nyújtotta ki a nyelvét. 
-Nagyon vicces vagy! 
-Ashton, mond már tényleg hogy hova megyünk. 
-Hát ide. Álltam meg egy ColdPlay koncert ajtaja előtt. 
-Úristen Aston én ezt alig hiszem el! kiszálltunk, és Szilvia átölelt. Oda sétáltunk a jegykezelőhöz, ugyanis már régóta nálam van a jegy. 
Első sorban álltunk elkezdődött a koncert. Nagy sikítozások voltak. a tömeg velük együtt énekelt.
'Cause you're a sky 'cause you're a sky full of stars, I'm gonna give you my heart. 

-Ez nagyon jó koncert Ash. Köszönöm, hogy elhoztál.
-Mi? nem hallottam a lányt a mert  a túlzottan hangos zene, és a sikítozások elnyomták édesen csengő hangját. 
-Semmi! majd elmondom, kiabált továbbra is. 
-Ő...Oké!?!!? Sajnos gyorsan eltelt a koncert. Mindenki kifelé haladt.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése