2014. október 26., vasárnap

Getting Started XI.

Sziasztok! :3
Tudom Nagyon Sokára Írtam Ezt Meg, De Fáradt Vagyok, És Nagyon Nincs Rá Időm! :)
Remélem Azért Olvassa Valaki! (csunya szavakat láthattok)  bocsánat a helyesírásért! rövid lett :$ ;)


"Leültünk az asztalhoz meg vacsoráztunk, elmeséltük "hogy rókáztam le a szomszédnéni kutyáját",majd Liz, és Calum megölelték egymást, mosolyogtak, sőtt nevettek, majd bementek a szobába...." 


                                                                                                   /Elisabett Meyers/ 

Bementünk a szobába, és elaludtunk. Reggel felkeltem és kimentem  reggelit készíteni. Tojást sütöttem. Hallottam, hogy Calum kijön a szobából. Átölelte a derekamat. 
-Jó Reggelt Édes! és puszit akart adni az arcomra mire elfordítottam a fejemet, és kibújtam a kezei alól. 
-Neked is jó reggelt! 
-Finomat csináltál nekem kincsem? 
-Csak egy személyre csináltam..magamnak. Mire Calum furcsán nézett rám. 
-Ide adod az inni valót, kérlek? 
-Van két lábad Calum..menny oda te! Calum elmegy a pohár vízért, ami ott volt az asztal azon részén ahogy Ashton szokott ülni. 
-Jó Étvágyat Liz! 
-Megvolt! Calum lecsapta a poharat az asztalhoz.
-Most meg a fene bajod van velem?
-Iritálsz! zavar a hangod, a hajad, vagy amikor hozzám érsz! 
-Akkor miért vagy velem? 
-Csak voltam, de valószínűleg csak a drog beszélt belőlem. Akkor jött le Luke aki furcsa fejet vágott, és el akart menni. 
-Hé Luke! te tudsz valamit? Luke tovább ment. 
-Luke Hemmings válaszolj a kérdésemre. 
-Luke nem tehet semmiről, én évek óta drogozok, tegnap is drogos voltam, Luke nem hányt le semmit, és nem cukor beteg vagyok, hanem drog függő, azért véres minden a lakásban, mert vérzik tole az orrom, és még vagdosom is magam. Figyelj! örülök ha a neved tudom, de én nem akarok veled lenni, nem ismerlek, egysterűen nem emlékszem semmire.
-Én..Én nem tudom mit mondjak..! mondta Luke.
-Ez most nem esett jól..akkor maradj egyedül, másokat verj át! 
-Anyád akart átverni! én nem tudtam magamról te pop sztár! 
-Anyám jó ember ne vedd a szádra! pop szár vagy te te csitri! 
-Csitri? Undorító vagy Calum! 
- Nézz  magadra! Olyan..olyan! 
-Olyan mi ? Mondjad Calum! 
-Olyan furcsa és szemtelen vagy! dülledtek ki Calum nyakán az erei.
-Te senkiházi, takarodj  a szemem elöl! 
-Na ezt most hagyd abba Elisabett! majd lepofozott, amitől a földre estem, és ki hullott a szemeimből egy sós könnycsepp. 
-Menny innen! mennyetek el innen! 
-Itt sem vagyunk! mondta Calum a cuccaival a kezében, és az ajtó felé haladt, és ki is lépett a kis csendes ajtón, ahol megismerkedtünk. Luke guggolt le oda hozzám. 
-Luke én tényleg nem  emlékszem rá! zokogtam a szőke srácnak.
-Csst! nyugodj meg, tudom! 
-De! Én ezt nem akartam.
-Nyugi! Ölébe feküdtem és ringatóztunk nyugodtan oda-vissza. -Luke! dörzsöltem bele felsőjébe a fejem. 
-Semmi baj..Liz! mire én csak szipogni tudtam válaszul.
-Minden rendben lesz Liz! 
-De ha ti elmentek akkor te is elmész..és nincs aki segítsen, maximum a halál.
-Olyan buta vagy! Majd beszélgetünk gépről. Ne csinálj semmi hülyeséget..! 
-ja persze.gépről. Luke elkezdte simogatni a hajamat, majd egy puszit adott a homlokomra, mire felálltunk, és 20 perc mulva már azt látom hogy Mike sírva állt az ajtónál, Ashtonnal jbb oldalán, Luke meg még midig csomagolt. 
-Michael..én ezt nem akartam, kérlek ne haragudj sajnálom... 
-Semmi baj Liz! semmi baj..majd mind a ketten kimentek az ajtón. Felmegyek Luke-hoz a szobába. *kopp-kopp* 
-Bejöhetek? 
-Gyere! benyitottam. 
-Luke nem akarom, hogy el menny hallod? szaladtam oda hozzá, és szorosan átöleltem, mire ő viszonozta az ölelésemet. 
-Nyugi Liz! 
-Nem tudok nyugodt lenni, ha Mike-ra és rád emlékszem csak. 
-Liz! állj le jó lesz minden. 
-Persze! "jó lesz minden" mutogattam.
-Na ide figyelj Liz! nem csinálhatsz semmi rosszat, és hidd el nem lesz semmi baj, én itt vagyok veled, én gondolok rád. Mire Ajkai az enyéimre tapadtak. Csókja édes volt. Felébresztette bennem a tudatot. Nagyon is tetszik nekem ez a fiú. Akárhogyan is próbálom leplezni. Oda vagyok érte. Lassan elváltunk egymástól.
 Luke a szemeimbe nézett. 

-Ott vagyok veled! 
-Rendben! néztem a padlóra, mire ő államnál fogva felemelte a fejemet, és kacsintott egyet. 
Lementünk Luke átölelt. 
-Szia Liz! 
-Szia! köszöntem el a szőke sráctól, majd leültem a kanapéra, és a körmömet rágva sírva gondolkoztam. 

                                                                   /Ashton Irwin/ 
Beültünk a taxiba, Luke-ra vártunk.  Beszélgettünk, ez az egész olyan furcsa nekem. Mire beszállt Hemmings is a taxiba. 
-A reptérre Jimmy. 
-Máris indulunk.
Hátradőltem, majd elkezdtem zenét hallgatni. Közben kifelé bámultam a párás ablakon. 
Lehunytam a szememet, és elaludtam. 
-Ash ébresztő, a reptéren vagyunk keltett színes hajú barátom. Ásítottam egy nagyot mire bekönnyeztek szemeim, megdörzsöltem őket, és kiindultam csomagjaimmal a reptér bejártata felé. Több ezer kamera villogott felénk. Egy kis séta és már a repülőn találhatjuk magunkat, ami egyenesen Ausztráliába megy.

                                                                         

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése