2014. szeptember 14., vasárnap

Getting Started VIII.

Sziasztok Babák! Ez egy rövid történet lesz!
Kövi rész hétvégén jön ki! ;)
Mint már mondtam nem érek rá sajnos! :(
De IMÁDLAK benneteket nagyon! <3
Bármilyen nyelven írok történeteket! :)
Szép Estét! By: Barbi xoxo



/Luke Hemmings/
"-Luke! Liz felállt idegesen és el kezdett szaladni, mire én meg utána futottam, én gyorsabb voltam, és megfogtam a csuklóját"




-Nem mehetsz el  csak úgy! -Honnan veszed? -Onnan, hogy rám lettél bízva! -Nem érdekel egy olyan ficsúr mint te! és elkezdett tovább menni, mire én reflexből lefogtam. -Hallod Luke azonnal engedj el, vagy sikítani fogok.....Segíítséég segíítséég! Befogtam a száját, hogy ne tudjon tovább kiabálni, mire ő elkezdte nyalni a tenyeremet. -Ez nem válik be Liz, akkor is itt maradsz velem! -Na azt már nem! Bokán rúgott és elkezdett az erdő felé szaladni. -Liiz azonnal gyere vissza!....Liiiiiiiiiiz! Megpróbáltam utána menni, de nem ment. Attól féltem eltört a lábam.  Hallottam lépteket mögöttem. -Na de jó! mondtam ki olyan hangerőn amit még csak én hallottam. -Luke te meg miért ülsz a földön..és..és Liz hol van? Kérdezte Michael. -Liz..nos Liz bokán rúgott és elfutott! -El futott és te hagytad hogy meglógjon? -Ash te maradj itt Mr. meghagyomlógniahaverunkat-tal. -Rendben! A fiúk elindultak Liz keresésére. -Tudom nem az igazat mondtad el Luke! Mondta mérgesen Ashton. -zt meg honnan veszed? -Onnan, hogy éppen vissza szaladtam valamiért amikor rajta kaptalak titeket, és most állj fel, ne nézzenek hülyének. Leültünk egy padra és percek elteltével jött hat lány, gondolom barátnők voltak. -Sziasztok! Kérhetnénk pár közös képet? -Persze hogyne! Készítettünk pár fotót amikor Ashtonnak eszébe jutott valami. -Figyu csajok, itt maradnátok Luke barátommal mindjárt jövök. 
                                                                   /Ashton Irwin/
Felhívtam Calumot és mondtam nekik sejtem hol lehet Liz, ezért forduljanak vissza Luke-hoz.  Futottam a sűrű bokros erdőn keresztül amikor megláttam Liz-t. Ott volt ahol képzeltem, egy kis fa házikóban, amiben csak párnák és takarók vannak. -Liz! -Ashton? te meg mit keresel itt?..Ugy volt hogy ide nem jössz többé, mióta..Michael mobilját elloptuk és írogattunk a tanároknak. -Igen tudom! -De! Nézd mit találtam! elsős gimisek voltunk, és azóta nem lett baja! -Liz! Kérlek gyere haza! -
Csak akkor ha megteszed amit kérek! -És mégis mi lenne az? -Add vissza Michael-nek a telefont, és mondd el neki, hogy mit tettünk. -Azt..nem lehet, kára megy a barátságunknak vagyis a bandának is! -És tehet én róla, hogy mi ezt tettük Ash? -Igen mert benne voltál te is, és nem szóltál, hogy baj lehet belőle! -Bocsánat, hogy még akkor nem tudtam mi az a igazi barátság és a szerelem, csak mentem a hülye fejem után! -Hát..én is! -Na szóval, én csak akkor megyek haza ezt vissza adod neki.
-Ahhj legyen!, de akkor vissza jössz...ugye? -Igen! -Jó akkor induljunk, nehogy azt higgyék, hogy eltévedtünk. -Rendben! A kezembe vettem a telefont és becsúsztattam a zsebem legaljába. Elindultunk, és végül a fiúknál lyukadtunk ki.  Amikor oda értünk mindenki akart mondani illetve kérdezni valami, de Liz gyorsabb volt. -Ne kérdezzetek semmit, csak menjünk!  Bepattantunk a kocsimba és elkezdtem vezetni. Egyenesen haza felé vettem az irányt. Később kiszálltunk a kocsiból, és bementünk a házba. -Jó Éjt fiúk, reggel se hozzátok fel a témát, holnap tiszta lappal indulunk, és amelyikőtök megszegi a szabályt azt haza küldöm, vagy egy csodálatos szállodába. Vágott egy erőltetett mosolyt, és bement a szobába. -áááucs! -valaki hívjon orvost Luke lába eltört. mondta Calum, mire Mike már hívta is őket. Bevitték Luke-ot, és mentem vele. -Mikor tört el a lába? Miért? és Hol? faggatózott az orvos. -Ma este, elesett, és a parkban doktor úr. -értem, nos mindjárt haza mehet, de előtte be kell gipszeljék a lábát. *pííp-pííp* hallgattam percekig a gépek zaját, amikor kiadtak egy röntgent, és egy papírt amin az állta csak egy súlyos zúzódás. Így amikor Luke kijött haza is mehettünk, mondjuk a gipsszel való séta, meg lépcsőzés hazáig nehészkes volt. Haza mentünk és mi is elaludtunk.
Reggel felkeltem, és valahogy lelógtam az ágyról, ezért fájt a hátam. Majd felkúsztam és tovább szundítottam. 
                                                                    /Elisabett Meyers/ 
Ma regel boldogan keltem fel, az első dolgom az volt, hogy elmegyek bevásárolni, utána reggelit készítettem, persze meg is terítettem, már csak fiúkra vártam, hogy felkeljenek, mivel nem volt más dolgom így leültem a kanapéra, és skype-on felhívtam Anne-t és Verát, hogy mi újság.
-Szia!
-Sziasztok lányok! Mizu?
-Képzeld Liz, Anne modell lett New York-ba.
-Vííí! Gratulálok szépségem!
-És neked hogy teltek a napjaid?
-Elég rosszul, de nem akarok róla beszélni, mától tiszta lappal indulunk neki mindennek. *Ding-Dong* szólalt meg a csengő.
-Bocsánat lányok, de nekem mennem kell majd még beszélünk! Puszi!
-Szia! Puszilunk édes!
Amikor leraktam a skype-ot akkor már suhantam is az ajtóhoz. Kinyitottam az imént említett tárgyat, és csak úgy tűzött a nap. Majd egy kicsi hunyorgással láttam, a postás az.  -Üdv! ön Mrs. Meyers? -Ömmm...Üdv! Igen én lennék az! -Nos, akkor át is adom ezt a csomagot, a nagyszülei küldék...Los Angeles-ből. -Oh! Köszönöm! -Viszlát! -Szép Napot! Becsuktam az ajtót, és mint egy kis gyerek bontottam fel a csomagot, és amikor megláttam mi van benne csak úgy elkezdtem....

                                                            





4 megjegyzés:

  1. A helyesírásodra jó lenne ha figyelnél!!
    És egy blognál alapszabály hogy a párbeszédet gondolatjellel és új sorral jelöljük!
    Ha ezeket nem tudod akkor azt ajánlom olvass blogokat hátha megtanulsz írni!

    VálaszTörlés
  2. KÖSZÖNÖM SZÉPEN A TANÁCSOT, DE HA NEM TETSZIK AKKOR NE OLVASD EL! VAN AKIK EZT NEM NÉZIK, SZÓVAL...:D de köszi igazán "jól esett"' :*

    VálaszTörlés
  3. Nincsmit :-D
    Egyáltalán nem bántani akarlak csak szimplán kifejteni hogy ha nem áttekinthető az amit írsz akkor érthetetlen is. Amúgy szerintem nem csak én vagyok olyan akit zavarnak olvasás közben az ilyen hibák.
    Egyébként meg lehet hogy inkább megfogadom a tanácsodat és nem olvasom tovább. Egy bloggal több vagy kevesebb az oly mindegy, nem?

    VálaszTörlés