2014. szeptember 21., vasárnap

Getting Started IX.

Sziasztoook! :*
Nagyon Örülök, hogy eljutottam 1. 159-ig! :) Nem hittem el hogy valaha eljutok idáig! :))
Bocsi a helyesírásért, de tanulok sokat, és nem érek rá írni, így sietve, de nektek megírom! ;)
BOCSÁNAT, NAGYON NAGYON RÖVID LETT! Szép Estét! <3 :*
By: Barbi xoxo
   -----------------------------------------------------------

"Becsuktam az ajtót, és mint egy kis gyerek bontottam fel a csomagot, és amikor megláttam mi van benne csak úgy elkezdtem...."

Ugrálni az örömtől. -Nem hiszem el ...nem hiszem eeelll! kiabáltam boldogan, és szaladgáltam a nappaliban. 
-Szia Liz! Miért ordibálsz? Kérdezte Calum, de az alvástól gyűrött volt az arca. 
-Ja! Bocsánat, csak mamám küldött nekünk valamit! 
-Tènyleg?? És mit küldött ?? -kerdezte kivancsian,en pedig sorba szedegettem ki a dolgokat. -Kaptaam egy nevnapi koszontot. Uristen !! Nem is tudtam hogy ma van a nevnapom . Nahh mindegy,kutassunk tovabb ! nezd !! A kedvenc csokis sutimet keszitette bounty darabkakkal, eeeees mèg KAPTUNK ket jegyet Hawaiira ami 3 napra szol !!
 -ez csodalatos !!-kozolte Calum 
-jahh es boldog nevnapot kicsim !! -tette hozza es kaptam tolle egy nagy cuppanos puszit amit ugy imadok.
-Am..Calum ma elmegyek a haverokhoz bulizni, majd jövök!
-Jólvan!
-Ez nem volt túl meggyőző
-Hát..menj csak szivem.

*** Este a buliban:
Bementem az egyik haverunk házába, és a fürdőszoba volt az első. Oda mentem az ajtóhoz, lenyomtam a kilincset, vettem egy mély levegőt, és ott volt az amit már régen nem csináltam. Sem Calum, sem Michael nem tudta hogy függő vagyok, amikor azt mondtam cukorbeteg vagyok, akkor sem azt nyomtam magamba amit kellett volna. Azért vagyok mindíg feszült, szomorú és ideg beteg.
-Gyere Liz, mi lesz már?!?
-Éljen, megyek!
Oda támaszkodtam a mosdó kagyló széléhez. lassan lehajoltam és szívtam egy nagyot, majd lassan elkezdett torzulni a világ körülöttem, belenéztem a tükörbe, és valaki mást láttam, valami egészen furcsát. Lehet hogy csak az anyag beszélt belőlem, de valahol meg éreztem hogy igazam van. Egy nagy csaló senki vagyok, aki átverte a barátait, a rokonait, és ami leg fontosabb a családját.
                                                                         
                                                             /Luke Hemmings/

-Liz hol van már? kérdezte Calum idegesen.
-Megyek megkeresem őt!
Elindultam, majd sok gyaloglás után láttam egy házat ahonnan sok villogó fény jött ki. Nyitva volt az ajtó, és minden gondolat nélkül besétáltam. Megcsapott a tömény alkohol szag. Miközben körbe-körbe sétáltam a házat, akkor fedeztem fel a lépcsőt. Felmentem, és kinyílt a fürdőszoba ajtaja ahol, láttam Liz, éppen szív valamit, és hirtelen észre vett.
-Ó jajj Luke!
-Liz! beléd mi ütött?
-Kérlek Luke ezt ne mond el senkinek!
-Gyere Liz, haza kell mennünk, nincs már itt keresni valód.
-Luke ugye nem mondod el senkinek? győszködött a lány.
-De valahogyan segítenünk kell rajtad.
-Rajtam már nem lehet Luke...
-Ezt meg hogy érted? néztem rá értetlen fejet vágva.
-Én...én már 2 éve csinálom. majd elkezdett sírni, mire én letöröltem a könnyeit sápadt arcáról.
-miért?
-Mert hazug vagyok! egy nagy senki..egyre jobban sírt, zokogott.
-Ne mondj ilyeneket!
-De emlékszel amikor vérzett az orrom..naponta töbször?
-Igen!
- az ettől volt! na és amikor azt mondtam cukorbeteg vagyok? akkor is ezeket adtam be magamnak...na és szerinted miért van ennyi gyógyszer nálam?
-Liz..miért csinálod ezt magaddal?...és miért csinálod ezt másokkal?..
-Mert amikor kicsi voltam az a trauma ért hogy a családom....


 

1 megjegyzés: