2014. szeptember 11., csütörtök

Getting Started VI.

Szióókaaa!!!
Remélem jól telt a napotok! :)
Na hogy tetszik a blog? :)
Nehezen, de meg született a következő rész is!
Jó Olvasást!




" Természetesen én és Anne megtámadtuk az oriás popcorn-t ami ott volt az egyik "ágy" mellett."



Elkezdtük nézni a filmet... Valami autós film lehetett. Az volt benne, hogy minden régi autót felhasználtak versenyzésekre, meg volt benne olyan rész is amikor ilyen kigyúrt csávókákat üldöztek a rendőrök...tehát ilyen fiús film. Nekem tetszett, mert esemény dús volt, és vicces is. -Na Gyerekek vége is van a filmnek. -AAAjj! Olyan káár pedig tudtam volna még nézni! nyöszörögtem. -Één is! mondta Anne és a hasamra hajtotta fejét és énekelni kezdett, addig James hozott hideg kólákat, és takarót. Anne-nel betakaróztunk, és csináltunk képeket, és sokat nevettünk azon amiket James mondott. -Láányok, ezt hallgassátok! Az újdonsült anyuka felhívja a bartánőjét, és a kisbabáról kezd mesélni neki:
- Képzeld, pont olyan, mint az apja!
- Ne keseredj el, az a fő, hogy legalább egészséges!!! -Hahaha..James ez most nem volt vicces. Mondtam komoly fejet vágva, míg hallottam a barátnőm fulladozik a röhögéstől mögöttem. -Haaj! Deh..eh...z..vih-cces!!! mondta Anne, de nem kapott levegőt, amin elkezdtem nevetni. -Na ugye, hogy nevetsz! -Neeem! nyújtottam ki James-re a nyelvemet. -Dee! de nevettsz, de nevetsz! és elkezdett csikizni amitől kapálózni kezdtem, és véletlenül fejbe vágtam Anne-t. -Áuuu! -Bocsiii -Nem baaj! -De tényleg bocsii! -Nem baj! -De James hibája volt! -Hát mondom, hogy nem baj, nincs semmi baja az arcomnak Liz! -Jól van na....csak aggódok. És éppen megakartam ölelni, amikor James leöntött minket egy vödör vízzel. -Hééééé! -Na ezt most megkapod! össze néztünk, és elkezdtük kergetni addig, amíg sarokba nem kerítettük. -Na most meg vagy, te leöntős! -Leöntős?...Liz? ...Most komolyan?? nevetett felém Anne. -Ne nevess már megszökik! -Futáás! futottunk amíg csak tüdőnk bírta, végül kifutottunk az utcára is. Nagyon kevés autó járt erre este 8-kor. -Áháhh....h.álj meg James! pihent meg Anne, az egyik saroknál.  -Liz, te csak fuss! -Futook! Kiabáltam hátra. -Najólvan-Najólvan! közelített a fiú feltett kezekkel. -Na azért! Vissza sétáltunk oda, ahol Anne pihent. -Héé! James! Hol Van Anne? Mondtam idegesen. -Biztos csak haza ment, gyere menjünk be! -Rendben! Haza mentunk, és Anne sehol! -Anne! -Anne! kiabáltunk, de semmi jel. -Óóó James! A sirás kerülgetett. -Nyugi Liz. menjünk nézzük meg hogy kint van-e! -Rendben! szipogtam. Kimentünk, és láttuk, hogy egy fekete alak esett a földre. Szaladtam ahogy csak tudtam. -Anne! Öleltem meg szorosan, amíg James megfogta azt a fura alakot. -Liiz! sírta el magát Anne! -Liz! Vigyázz Anne-re és hívd a rendőröket, és a mentőket! -Úgy lesz! Töröltem le a könnyeket a szememről, és próbáltam nyugodt maradni. Pár perc elteltével már kint is volt a rendőrség. "-Remélem, hogy nem csináltak vele semmi olyat, sőt..remélem hozzá sem nyúltak" gondoltam magamban. Elvitték a fickót. -Nyugi Anne itt vannak a mentősök. Bementünk vele a kórházba. -Kérem várjanak meg itt, foglaljanak helyet. Betolták egy terembe, és kisírt szemekkel ilyedten néztem James-re. -Nyugi nem lesz baja! Nagyon sokat vártunk, sok volt a beteg, és nem birom a kórházakat. -James én kimegyek levegőzni. -Várj én is megyek! kimentünk a kórház elé. -Szerinted nincsen baja? -Biztos, hogy nincsen! Majd erős zokogásba kezdtem, mire megfogta a kezemet.
Még egy kis ideig kint voltunk, majd bementünk, és vártunk tovább. -Kérem fáradjanak beljebb. Majd kis léptekkel beljebb mentem. -A kisasszony jól van, csak enyhe agyrázkódást kapott, még megfigyelésen kell tartani, majd utána tudjuk meg mi lesz a sorsa a kisasszonynak. -A megfigyelés az meddig tart doktor úr? kérdeztem. -Körülbelül két hétig, most vizsgálatokat kell elvégeznünk, kérem menjenek haza. -De....még hagy mondjak neki valamit! -Tessék, mi addig kimegyünk a fiatal úrral. Ahogy becsukódott az ajtó oda mentem a barátnőmhöz, és össze omolva sírtam az ágy mellett. -Liz! Ne sírj...minden rendben lesz! -Anne, hiszen nem bírod kinyitni a szemedet. -Nem baj de egy jó barát mindent megérez! -Jajj Anne ne csináld, mindenki tudja, hogy rendbe fogsz jönni.

*** (otthon a fiúkkal)
-Sziasztok! -Szia Liz, hát te meg miért sírsz? kérdezte Luke. -A barátnőm a kórházba van, de nem akarok róla beszélni. -Értem! mondta Michael. -Hallottuk hírét, hogy Calum-mal egy pár vagytok, gratulálok nektek szivem, sokáig. Tette ezt is hozzá a zöld hajú fiú. Én meg csak bólogattam és szorosan átöleltem Calum-ot. -Gyere Liz, pihenned kell! -Veled akarok aludni. Lihegtem a mellkasába. -Jó, majd a te szobádba megágyazok és bebújok melléd. mondta a fiú és a mondtatát egy puszival kísérte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése