2014. szeptember 7., vasárnap

Getting Started V.

Sziasztok! Bocsánat, ez nem olyan hosszú, de jo olvasást, a véleményeket továbbra is várjuk!
Bocsi nm hoztunk új részt! de hát van ilyen, elkezdődött az iskola! :D


"-1. Ashton nem vagyok hiszti királynő. 2. Nem tudom...."



-Várjunk csak. Nem úgy volt, hogy ti a hülye dalotokat veszitek fel? -Hé királylány ne szálj el magadtól!-mondta Luke mérgesen. Ash közbe szólt. -Hogyha ez annyira hülye dal lenne, akkor most nem lenne ennyi rajongónk. - De ti is tudjátok, hogy nem a zenéiteket szeretik, hanem azt ahogy kinéztek. Luke fölált és elment. -Most meg hová mész szőkeség? -Csak iszok egy teát. morgott. -Nah persze. megforgattam a szemem, majd bementem a szobámba, és elkezdtem pakolászni. Benyomtam a My Chemical Romnce-től a Famous Last Words-t. Elkezdtem combomon dobolni, miközben hajtogattam a ruháimat, amiket most szedtem be a szárítóról. Egy dörömbölést hallottam kintről, amit egy nevetés kisért. Gondoltam magamban, hogy elmerjek-e menni barátnőmmel, és itt merjem hagyni ezeket a felnőtt gyerekeket. Amikor Calum nyitott be az ajtón. -Liz! , de én közbe vágtam mondandójába. -Figyi én elmennék a haverjaimmal, ugye nem törtök szét semmit? -Ömm..nem, de nem is azért jöttem, hanem azért mert itt vannak a rajongók a házad előtt, és bejöhetnének? -Isten ments, hogy nagycsöcsű lányok ezrei törjék szét a holmiaimat, na..azt nem engedhetem meg, bocsi fiúk! -Nos akkor elmegyünk valahova. -Menjetek csak, de ne gyertek hamarabb haza mert nálam van a kulcs, és én is elmegyek. -Úgy lesz. Kisétált a szobából, becsukva maga után az ajtót. Tovább hallgattam a zenét, és nem tudtam eldönteni, hogy mibe menjek el a haverjaimmal. Mivel nem tudtam semmit a találkozóról, ezért úgy döntöttem megkérdezem a legjobb barátnőmet, hogy ő tud-e valamit. "-hmmm...James tartja  bulit? ...ez különös!" gondoltam magamban, de valami furcsát véltem felfedezni. Nem ment a zene, a mellettem elhelyezkedő telefonhoz nyúltam, hogy megnézzem



miért nem szól a zene. Valószínűleg megnyomhattam a "némítás" gombot amikor Anne-el beszélgettem, de nem húztam tovább az időt felálltam, becsuktam a szekrényajtóm ajtaját, és lementem megnézni, hogy a fiúk elmentek-e már.Mivel nem láttam senkit, ezért ugy gondoltam elmentek. Ezért elkezdtem főzni, amikor egy kéz érintette meg a vállamat, és meleg leheletét éreztem nyakamon. Nagyot nyeltem, fogalmam sem volt, ki lehetett az. -Szia! Mit Főzöl Lizzy-m?
"Lizy-m?..kimondhta ilyeneket?" gondoltam magamban amikor a keze lecsúszott a derekamra. -Hoppá-Hoppá! El a kezekkel a derekamtól! majd bátran megfordultam és alig hittem a szememnek, alig ha 4 napja ismerem, de ő már tapizik és a frászt hozza rám. -Hood! Te mit keresel itt? -Itthon hagytam a tárcámat. Mondta halál nyugodtan a fiú. -AAhhj! még egyszer ilyet ne merj csinálni vagy..-Vagy mi? Majd a megfogta a derekamat és egyszerre közelebb húzott magához, már csak mili méterek választottak el a csóktól, amikor csipogott Calum telefonja, de nem mozdult, még ugyan olyan távolságra voltak ajkaink amikor megszolalt. -Hagyd csak most nem érünk rá! kacsintott egyet és éreztem az ajkai az enyémre tapadtak. Csókja édes volt. Felébresztette bennem a tudatot, szeretem Calum-ot. Majd elváltak ajkaink és össze döltöttük a homlokunkat. -Liz! -Igen!? -Leszel a barátnőm? -Igen! majd megint forró csókban forrtak össze ajkaink. -Sajnálom Liz, de mennem kell! -Semmi gond én is megyek majd James-hez filmes estet tart! .Ugye nem ketten lesztek? -Nem! dehogy is...nevettem el magam..-Anne is ott lesz..úgyhogy Calum megnyugodhatsz!  -Nem inkább megnyugodhatsz Calum? -Hé! Ne köss belém Hood! -Jólvan-Jólvan, megyek már! Ahogy Calum kilépett a ház ajtaján én máris ettem, majd felfutottam a szobámba és felvettem azt a ruhát, amit kikészitettem. Felvettem egy kis pulcsit, nehogy oda kinn hideg legyen, majd én is elindultam. Elsétáltam a leg közebbi buszmegállóba, majd 18 perc  múlva felszálltam egy buszra, bámultam az ablakon kifelé, hogy nehogy rossz helyen szálljak le. Majd olyan 4-5 megállóval később (nem számoltam pontosan) leszálltam, és egy feltűnően nagy házat pillantottam meg, majd besétáltam a kapun. Beljebb mentem. -Sziasztok skacok! -Helloo Liz! -Szió Csajó! Majd a ház tulsó felén ezt pillantottam meg. -Úristen Skacok...ez...ez! -Báá..! -Bámulatos! nevettük el magunkat, majd

helyet foglaltunk. Természetesen én és Anne megtámadtuk az oriás popcorn-t ami ott volt az egyik "ágy" mellett.

5 megjegyzés:

  1. Kurva szar a helyesírásod! Figyelhetnél jobban is! A sztori pedig...hát...nem tom nekem annyira nem jön be.
    Remélem nem veszed ezt sértésnek de inkább előbb tudd meg a hibáidat mint hogy később szemétkedjenek veled!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem jooooooooooo szard lesz őket!

    VálaszTörlés
  3. nincsen google fiokom ezért úgy irok és meg annyi h en vagyok Lilla ;*

    VálaszTörlés