2014. augusztus 10., vasárnap

Getting Started II.

Hi! My Little Hood! Reméljük Jól Telt A Napotok!
Meghoztuk a folytatást! Reméljük Tetszeni fog!
Jó Olvasást!(:

"...Az jó! mondta Anne ismét!"


Majd elkezdődött a film. -ez vicces rész lesz! Mondta Michael. -Psszt! -Okéoké! Majd tovább néztük a filmet, tudva, hogy Michael végig belefog szólni. Én nem tudtam a többiek hogy voltak vele, de a ropogtatásoktól abszolút nem lehetett hallani semmit, az előnyöm meg az volt, hogy vagy ezerszer láttam ezt a filmet és tudtam a szövegét. A filmből olyan bő 40 perc telt el, amikor Michael ismét megszólalt. -jajj ez tudom melyik rész! -Mindenki! mondta Luke egy kicsit morcosan, hogy hagy nézze már a filmet, erre Michael dünnyögött valamit az orra alatt. -Michael psszt már! mondta Luke kicsit mérgesebben. -Ne szólj bele! -Én ne szóljak bele amikor végig beszéled a filmet! -Jah! és..? -Mi és Michael mi és? Veszekedtek percekig...órákig és csak veszekedtek..és veszekedtek, amikor már elegem lett és ordítottam eggyett a "fülükbe". -Elég legyen már! Nem azért jötettek ide, hogy veszekedjetek már az első napon!..amugy is tudtommal ti nagyon jo barátok vagytok és van badátok is..szoval nem vagytok már holmi dedósok hogy egy filmen összevesszetek!..vagy igen? Kiordibálva magamból a dühömet mentem ki az udvarra friss levegőt szívni, és azon gondolkoztam, hogy "miért vesznek össze, amikor nagyon régi barátok?" -Liz, Nyugi! Ölelt meg hátulról valaki. megfordultam és teljesen meglepődött fejjel néztem az előttem álló fiúra. -Oké! én nyugodt vagyok! mondtam egy kicsit megszeppenve. -Hát..nem úgy tűntél egy percel ezelőtt amikor bent leordítottad a fiúk fejét.-Jajj Calum, mert te mit csináltál? -Semmit! -Téged nem zavart? -Nem, mert ilyenkor le kell nyugodni, hagyd hagy adják maguból a düht, és amugy is a végén már csak azért kiabáltak egymással mert jól esett nekik hidd el Liz! -Én azt értem, hiszen nekem is jó volt kiabálni egy kicsit, de ez nem megoldás, hogy össze vesszenek csupán azért mert "jol esik". mutogattam az ujjaimmal össze-vissza. -De ilyenkor te ne hagyd hogy téged is idegesítsen a dolog...gondold azt, hogy majd abba hagyják, vagy nézz tévét. -Ja! nézzek tévét míg a barátaim a nappaliba szidják egymást!? Calum most komolyan? -Nyugi Liz! -Hogy Nugodjak meg Calum..mond már meg, amikor kedvességgel vártalak  titeket és ez lett vége! mutattam be ahol a fiuk hadonásztak egymás előtt, és közbe kicsordúlt a szememből egy sós könycsepp, ami végig szaladt az arcomon, majd anyakamon és végül a ruhám felitta, és ez a folyamat játszódott le ujra meg ujra. -De most komolyan Calum nézz rájuk ez olyan szomorú. -Cssssst! Nyugodj meg, azt majd Ashton elintézi, de most nyugodjunk meg..oké? -Ühümn..! bólintottam egyet. -Nos üljünk le a lépcsőre, vegyél mély levegőt és beszélgessünk valamiről! ölelt meg a fiú és kedvesen beszélt velem, ami nagyon jól esett és nem engedtem volna el soha. -Te láttad tegnap az MTV-ét? -Igen! láttalak benneteket, és nagyon jó koncert lehetett. -Az isvolt! képzeld el az egyik rajongó feldobott egy Póni plüsst..nagyon jókat elnevetgéltünk!- azt is láttam meg amikor Ashton vissza dobta a közönségbe, csak azt nem értem miért nem a gazdájának dobta vissza, mert a lány amit nektek szánt az egy rajongónál kötött ki. -Hát..ezt én sem tudom hogy van! nevette el magát aranyosan.  -ooh! nézd hulló csillag! kívánj! kiabáltam el magam. -Azt kívánom hogy....! majd mind a ketten kívántunk valamit. -Nézzünk csillagaot, az leköti az embert csak közbe ne rossz dologra gondolj. -Oké..! Felálltunk és leültünk a föld közepére, az eget bávulva, mint valami kislány aki még nem fogta fel a dolgokat, hogy magára maradt. -De Szépek a csillagok! -Azok, mint te Liz! -Jajj Ugyan már Hood ne hülyéskedj! boxoltam bele a vállába. -Nem, ez nem hülyeség! -persze. Mind a ketten hátra dőltünk és úgy néztük továbba meseszép csillagokat, amik nekem valamiért nagyon tetszenek. -Ez olyan csacsiságnak fog hallatszódni de nem az! -Mondd Liz Nyugodtan! -Szerinted is vagy szerintem olyanok a csillagok, mintha szabadok lennének, mintha közben mindig vigyázna rájuk valaki! -Nem hülyeség amit mondasz, én mondjuk hiszek abban, hogy te arra csillagra vigyázol amelyiket minden egyes hullócsillagnál kiválasztasz vagy amikor megjelenik este az elso csillag az égen és azt mondod az én csillagom akkorte "vigyázol rá" ő meg "szerencsét ad". mutogatta az idéző jeleket a kezeivel.-Köszönöm Calum, hogy meghallgatsz, és segítesz nekem annak ellenére, hogy még csak ma ismersz. -Ugyanmár régi és új barátoknál ez alap! Majd felültünk, átölelt és szembefordult vele, ennyire közel még senki sem volt hozzám mint akkor Calum Hood. Egyre közelebb voltunk egymáshoz amikor...

1 megjegyzés: