2014. augusztus 6., szerda

Getting Started I.

Hi! Az Első Pár Rész Nem Lesz Olyan Izgalmas! De Utána Már Mindenféle Történet is Belekavarodik! Kérjük Kedves Türelmeteket! Nagyon Szépen Köszönjük! Reméljük Tetszeni Fog! Jó Olvasást!





Elisa Meyers a nevem és Sydney-ben lakom, 18 éves lettem tegnap előtt. Ez egy nagyszerű nap számomra, mert régi barátom Michael meglátogat, már alig várom hogy kiérjek a reptérre és láthassam őt. Amikor végre megérkeztem olyan délután kettő óra lehetett, leültem egy szabad székre és ott vártam. Rengeteg ember volt és azon gondolkoztam, valyon észre fog-e venni, amikor kizökkentett valami a gondolataimból. " Az Amerikai járat 2 órát késni fog." mondta be a hangosbemondó, mire egy kicsit nyöszörögtem. Majd hátra dőltöttem a fejemet és elszundítottam. -Liz! Ébresztő! rángatta meg a vállamat valaki. Kinyitottam a szemem, és szines hajú barátom állt előttem. -Szia! Hallottam 2 órát késni fog a repülő és elszundítottam! -Semmibaj! Majd egy szőkeség elém lépett és nyujtotta a kezét. -Szia! Luke vagyok! -Elisa! Mutatkozott be. -Ja! Igen, Ők Itt A Banda Többi Tagja! Mutatta be őket. -Ashton-Elisa, -Calum-Elisa, -Luke-kal már megismerkedtél. Elkezdtünk sétálni a kijárat felé amikor egy csapat lány oda szaladt a fiúkhoz sikítozva, egy ki iseig csak álltam és tűrtem ahogy az a tömeg lögdös. Elegemlett a tömegből és ki turakodtam magam az emberek közül a friss levegőre ahol az álltalam hívott nagy taxi állt. Oda sétáltam és bekopogtam az ablakon, amire a sofőr lehúzta az imént említett tárgyat. -Jó Napot! Tudna még egy kicsit várni? -Hogyne! Hírességek? -Igen!..Nos én beülök, majd dudáljon nekik! -Rendben Hölgyem! -Nyugodtan Tegezhet! Mire a Sofőr csak bólintott egyet. Olyan fél órába is beletelhetett mire eljutottunk addig hogy a fiúk beüljenek a taxiba. -Woow Mennyi Ember! mondta Azt hiszem Ashton. Lassan Elindult a Taxi. Luke berakta a fülhallgatót és zenét hallgatott, Ashton selfie-ket készitett, Calum csak nézte Michael-t és olyan volt mintha beszélnének csak olyan különös módon, én meg gondolkoztam, hogy mit kellene csinálni ha majd haza értünk. A gondolatom másfelé terelődött amikor Calum levette a pólóját, ugyanis Sydny-ben nagy volt a forróság. -Elisa lerakod a pólómat magadmellé? -Persze! amugy szólitsatok csak Liz-nek! -Akkor Köszönöm Liz! -Nincs Mit! Megérkeztünk, fizettem a taxisnak, majd kiszálltunk és elindultunk a házam felé, ami nem volt túl nagy. Bevezettem őket házba, meg mutattam a szobákat és kedvük, ízlésük szerint helyet foglaltak. Én bementem a konyhába uzsonnát készíteni, ami azt jelentette, hogy szendvicset készítek. Fogtam a bagettet, felvágtam, megvajaztam...és amit még kell azt megcsináltam és már készen is van az Elisa szendvics. Michael nagyon szereti. -Fiúk! aki éhes az jöjjön le csináltam szendvicseket! kiabáltam, mire egy perc se telt el de mind ott ült az asztalnál azt várva, hogy vigyem oda nekik. -Tessék! raktam oda mindannyióuknak a tányérjára. -Ez a kedvencem! mondta Michael. Meg uzsonnáztunk. -Hmm! ez nagyon finom volt Liz! -Köszönöm! Máskor Is! -Köszi Liz! -Nincs Mit! -Fifaaaa! kiabálta el magát Calum. Oda mentünk, és mind a kanapéra ültünk, én meg bekapcsoltam nekik a játékok hagy játszanak kiválsztották a csapatot. -Én megyek folytatom a dolgomat! -Gyere már! -Nem most nem fiúk majd máskor, úgy is vagytook....! -2 hónapig! segített befejezni a mondatot Luke. -Igen addig, Köszi! -Na de megyek, itt leszek konyhába vacsit csinálok! -úúh! dejó köszi, mi lesz a vacsi? -Spagetti! ha az ugy jó! -persze! nem tudom hogy lehetnek éhesek amikor most ettek meg egy jókora nagy szendvicset. Elkezdtem csinálni a spagettit. Megsináltam a szószt is már csak a tésztára várok, hogy főjjön. Addig csináltam teát meg gyümölcsmixet. Leültem egy székre, és szürcsölgettem a teát. A nappaliból beszűrődött hangok alapján jól érzik magukat. Nagyon sok ideje vagyok már a konyhába, ugy gondoltam kinézek a fiúkra, és ugy is tettem. -Na hogy álltok? -Michael fog nyerni! Mindenki elnevette magát, mert Michael egy nagyon idétlen fejet vágott.                  
Luke röhögő görcsöt kapott, amire Michael és Calum is nagyon nevetett. -Hát te ashton!? nem játszol? -Nem nem szeretem, inkább telefonozok. -Értem, nos fiúk nem sokára készen van a vacsora. -Oké! Lehúztam a tésztát a gézról, a gázt elzártam, leszűrtem a tésztát a szósszal össze kavartam és megterítettem. -Liz mennyi az idő? kérdezte Michael. -6 óra van Mikey. -Jézusom már ennyi iső eltelt? -Bizony-Bizony, na de gyertek az asztalhoz utána majd játszotok még! Mindenki leült a helyére és jó ízűt evett. jó volt nézni hogy ízlik a főztöm, ami nem nagy dolog. Elkeztem pakolni az asztalrol, mert már láttam senki nem eszik. Ismét lepakoltam, elmosogattam, a maradék ételet beraktam a hűtőbe. "Kopp-Kopp" kopogott valaki. -Nyitom egy pillanat! Oda szaladtam az ajtóhoz, majd kinyitottam azt. -Sziaa Anne! -Szia-sziaa!  -Michael! -Ő is itt van? -Igen..Michael, mutasd be Anne-nak a fiukat! -Én addig előkészülök a szobába a mozihoz, majd ha megismerkedtetek akkor gyertek mind a szobába. -JóJó. Beállítottam a filmet vettem elő üccsit, meg popcorn-t,és chips is volt, és végül besötítettem. Annyit veszek észre mikor megfordulok, hogy mind ott fekszik az ágyon, amit jót nevettem, vagyis fuldákoltam. Leültem én is közéjük és Anne megnyomta "play" gombot, majd elindult a film. -Mit nézünk? kérdezte a popcornal teli szájával Calum. -Másnaposok egy. -Az jóó! mondta Anne ismét.                                               

4 megjegyzés: