2014. december 26., péntek

Getting Started XVII.

Sziasztok!!!!
Szép Napot Minden Kedves Olvasónak!
By: Barbi xoxo.

"-Jó hallani, hogy éhes vagy! Mondta Michael, mire csak nevettem. "

-Hát nekem mondod? még a végén elhízok, és gurulni fogok!
-Rád fér pár kiló. Mondta Calum.
-Hát rám, de nem 1000kiló.
-Esztek is vagy csak beszélgettek, és a kaját bámuljátok.
-Egy nem beszéltem annyit, kettő nem bámultam a kaját!
-Láttam hogy néztél rá! Mutatott Ash a tükör tojásra.
-Na megszólalt a leg hülyébb!
-Igen Michael! mutatott Ashton a színes hajú fiúra.
-Akkor reggeli után megyünk fiúk?
-Hova? kérdeztem meglepődve.
-Focizni.
-Én ha lehet nem megyek. Mondtam.
-Téged nem is hívtunk meg.
-Kapjátok be!
-Ne hogy mellre szívd már.
-Nem szívom mellre.
-Igen, hiszen köz tudott, hogy Liz már le szokott a szívásról, azért hízott.  Viccelődött Luke.
-Fuuu ezért még kapsz Hemmings.
-Mit? megversz? Nem válaszoltam, majd újra, meg újra feltette ezt a kérdést.
-Megversz?
-Szerintem nem szól hozzád. Mondta Calum.
-Eltaláltad! Válaszoltam neki.
-Jajj ne csináld már Liz! Ölelt meg Luke.
-Michael mondd meg Luke-nak, hogy semmi esélye nincs, mert nem fogok hozzá szólni.
-De hát hallom Liz. Mondta Luke.
-Nem baj!
-Jaajj, hozzám szóltál.
-De én nem akartam.
-Most is.
-Ajj Luke!!
-Még mindig. Én felszaladtam a szobába, mintha mérges lennék, erre csak ezt hallottam. "Lányok, felmennek durciznak,sírnak, le szidnak, és nyafognak hogy ők mennyire sajnálják".
Hallottam, hogy csattant az ajtó, kinéztem az ablakon, és láttam, hogy Calum és Michael fociznak Luke és Ashton meg be ugranak a medencébe. Terveket kezdtem el kitalálni, hogy hogyan is szivassam meg barátomat. Lehet, hogy szendvicset kellene csinálnom, csípős paprikával, de mi van ha szereti? Ez a terv nem jó. -Megvan! kiabáltam egyet, mire kezemet a számhoz kaptam.  Pingvin plüssöket akasztok fel a ház néhány pontján, egy kis "cuki" üzenettel. Nagyon rossz terv, és röhejes, de a semminél jobb Liz. Nyugtattam meg magam. El is kezdem végre hajtani a pompás tervemet.  Fel álltam egy székre, és a legnagyobb plüssöt a lámpára akasztottam fel, egy üzenettel.  Egyenlőre ezt az egyet rakom ki. Le sétáltam a konyhába, öntöttem egy kis alma levet, és azt szürcsölgetve ültem le a kanapéra, és vártam, hogy Luke be jöjjön. Amikor meg ittam kis italomat, úgy döntöttem, hogy elmegyek sétálni egy kicsit, hiszen ismerem Sydney-t. Amikor fel vettem a cipőmet meg csörrent a telefonom, amikor el kezdtem Jack-el beszélgetni, akkor ki léptem ajtón, és a kapu irányába sétáltam lassan.
"-Hogy vagy Jack?
-Jól, Köszi, hát te? milyen Sydney-ben?
-Én is jól vagyok köszi, jó itt lenni igen!!( Köszörültem meg a torkomat, direkt nem siettem, hogy Luke rám figyeljen, ami sikerült is.)
-Az jó! Örülök neki, hogy jól vagy Liz!
-Én is hogy te is jól vagy, milyen a suli?
-Rossz! nélküled rossz!
-De aranyos vagy Jack!
-Te is! Hogy Van Luke?
-Luke? ( Néztem a fiúra. ) -Megkérdezed te?
-Neeeeeeem!
-Jól van na.. csak vicceltem.
-Rossz vicc volt, jut eszembe, 4 témazárót kell be pótolnod, 6 kis dolgozattal plussz lesz egy műsor, amiben te igen fontos szerepet fogsz be tölteni.
-Hogy mi? (háborodtam fel.) -! tézé? mikből?
-Biosz, matek, infó, töri.
-Huuh! még jó, hogy tudom őket, meg jegyezted a kérdéseket?
-Meg..miért?
-Írd le nekem facebookon.
-Jól van Liz, mit csinálsz?
-Sétálni mennék, ha nem hívtál volna fel Jack.
-De miért nem telefonálsz út közben?
-Mert le fog merülni a telóm.
-Ja, akkor szia, pontosan hat kor fel hívhatlak?
-Igen és ha nem veszem fel, akkor próbáld meg egy óra múlva.
-Okés! Szia.
-Szia. " Ezzel a mozdulattal kikapcsoltam a telefonomat, hogy ne merüljön tovább, és far zsebembe csúsztattam azt, majd elindultam kifelé a kapun.

                                                                  /Luke Hemmings/

Éppen úsztam Ashtonnal, amikor Liz sétált ki az ajtón. Amikor egy fiú nevet halottunk meg, Ash és én fel figyeltünk, és hallgatózni kezdtünk. Majd Ash oda súgta a fülembe.
-Azt mondta, hogy de aranyos vagy Jack!!
-Tudom, hallottam! Amikor le rakta a telefont, akkor ki viharzott a kapun. Nem értettem miért ment sétálni, hiszen eddig sosem ment egyedül sétálni. Egyszer csak Calum kiabált le a szobámból.
-Hé Luke!
-Mit keresel a szobámba?
-Le akartam vinni a csetrest, de ez nem fontos gyere fel !! Ki másztam a medencéből, és fel rohantam a szobámba. Láttam a plüssömet lógni, és egy üzenetet.  "Ez így milyen aranyos nem? tök cuki ahogy lóg...nem tetszik Luke szivem? :( Így jártál, mi lányok ugye bár nyafogósak vagyunk, most nézz magadra édes! Van egy üzenet a párnád alatt, csak te nézheted meg! Puszil: Liz xoxo". Miért csinálta ezt? meg bántottam volna? ennyire? biztos nem haragszik annyira, ha szivemnek szólít a levélben, nem? gondoltam magamban. Oda sétáltam a párnához, kikaptam a levelet.
-Calum ki mennél? Egyedül akarom elolvasni.
-Igen! majd ki sétált a szobámból, én magamra zártam az ajtót, és el kezdtem olvasni.
"Gondolom meg kérdezted magadtól, hogy haragszok-e rád. A válasz NEM...csak nem esett jól amit mondtál, de nincs harag! a plüssöd, meg puszta játék volt. El mentem sétálni, majd jövök."
Értem, szóval haragszik! Hiszen ismerem Liz-t annyira, hogy tudjam mikor mit csinál. Tényleg bunkóság volt tőlem ilyet mondani, be vallom, tőle meg hülyeség volt plüssöket akasztgatni a lámpára. Gondolom, hogy hol lehet, ezért fel öltöztem, bele bújtam egy papucsba, és utána mentem. Biztos, hogy a parkban ül. Amikor megláttam, hogy hol van, akkor  mögé settenkedtem, és be fogtam a szemét.
-Luke! mondta ki a nevemet.
-Honnan tudtad, hogy én vagyok az?
-Érzem az illatodat. Mellé ültem.
-Haragszol? Kérdeztem.
-Nem.
-Biztos?
-Igen Luke, biztos! Nézett a szemembe.
-Bocsánat szivem. Csókoltam meg. Amikor meg csókoltam, mindig a nyakam köré fonta a kezét, és éreztem, hogy el gyengülnek a karjai és a lába. Én a csípőjére helyeztem kezemet, és ott pihentettem őket. Liz bele túrt a hajamba. Csodálatos érzés volt. Ha Liz hozzám ér, azonnal le smárolnám, de mivel nem lehet, így inkább néha szenvedélyes csókok csattannak el. Kíváncsi vagyok, hogy mit érez, amikor meg csókolom. Levegő hiány miatt el váltak ajkaink. Mélyen a szemébe néztem, olyan szép csokoládé barna szemei voltak, hogy az elképesztő. Végig simítottam arcán, mire ő el mosolyodott, és megfogta a kezemet. Homlokomat az övéhez támasztottam, és az orrára adtam egy puszit.
-Luke, az este, tényleg csodálatos volt. Harapott az ajkába, mire én vadul kezdtem el csókolni.
-Mi lenne ha most haza mennénk? Mondtam, és kezénél fogva húztam magam után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése